SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN


Pages

Subscribe

Thursday, May 29

Paderi Yahudi fatwa wajib bunuh rakyat palestine

"Baru-baru ini, paderi-paderi Yahudi di Palestine telah mengeluarkan “fatwa” yang menyatakan atas kewajipan membunuh rakyat Palestine, samada kanak-kanak, orang perempuan, orang mengandung dan orang-orang tua.

Fatwa itu dikeluarkan melalui kenyataan salah seorang Paderi mereka yang bernama Rosen, yang kononnya, sandaran mereka kepada satu nas dalam taurat yang menyatakan;

اقضوا على العماليق من البداية حتى النهاية.... اقتلوهم وجردوهم من ممتلكاتهم، لاتأخذكم بهم رأفة، فليكن القتل متواصلاً شخصاً يتبعه شخص، لاتتركوا طفلاً، لاتتركو زرعاً أو شجراً، اقتلوا بهائمهم من الجمل حتى الحمار

Maksudnya;
“hapuskan gergasi-gergasi dari permulaan hingga penghabisan…. Bunuh dan serang mereka dari tempat peninggalan mereka. jangan ada belas kasihan terhadap mereka. jadikan pembunuhan terhadap mereka itu seorang demi seorang, dan jangan kamu tinggalkan kanak-kanak, jangan kamu tinggalkan tumbuh-tumbuhan dan pokok-pokok. Bunuhlah binatang-binatang ternakan mereka, bermula dari Unta hinggalah kepada keldai[1]”

Rosen menyatakan, menjadi satu kewajipan kepada Yahudi mengamalkan kandungan taurat dengan membunuh golongan gergasi dari kalangan rakyat palestine.

Kenyataan Rosen ini disokong oleh Paderi Yahudi yang lain, iaitu Mordechai Eliahu dan Dov Lior – al-liwa.com

Al-Bakistan
Sumber Oleh al-bakistan"

0 sila komen disini: